20 februari 2012

Ny tider...

Från och med 1 mars kommer jag ingå i något som heter VikariePoolen.
Det inne bär att jag måste logga in och mata in när och vilka tider jag kan jobba. Sedan kommer jag få ett sms när någon lagt in en förfrågan om att det finns en arbetspass som måste tillsättas, och är jag då kvalifiserad så får jag ett sms som jag måste svara ja eller nej på och skulle jag svara ja får jag ett sms igen om jag fått passet och då med tider och vart jag ska jobba. Detta skulle ha varit igång i november förra året, sedan vart det framskjutet till årsskiftet och nu ficka jag ett brev i fredags (17feb) att från och med 1 mars kommer detta att träda i kraft. Får se hur det kommer att fungera, har mina funderingar att det inte kommer funka så bra till en början kanske efter en tid får vi hoppas. Det heter TimeCarePool.

TosseBloggen
bloggar@comhems.se

Inga kommentarer: